CONCURS DE ANGAJARE LA MAEIE: 2 POSTURI VACANTE LA CENTRUL DE APEL

10.02.2015
Concurs de angajare la MAEIE: 2 posturi vacante la Centrul de Apel
Foto: mfa.gov.md

Ministerul Afacerilor Externe şi Integrării Europene invită la concurs pentru ocuparea posturilor vacante – 2 persoane, operatori ai Centrului de Apel al MAE IE.


Operatorii Centrului de Apel vor furniza cetăţenilor Republicii Moldova şi cetăţenilor străini, informaţii şi asistenţă consulară gratuită, vor oferi telefonic şi la e-mail sfaturi într-un mod profesionist şi vor redirecţiona cazurile complexe unui specialist al Direcţiei Generale Afaceri Consulare sau instituţiilor relevante din Republica Moldova, monitorizând finalitatea lor, vor înregistra şi sistematiza toate solicitările parvenite, vor elabora rapoarte lunare cu privire la activitatea liniei fierbinţi, se vor informa în permanenţă despre cadrul legal în domeniul afacerilor consulare şi alte domenii relevante, vor participa la program de instruire.


Principalele responsabilităţi includ consultanţa şi informaţiile în domeniul consular, furnizate clienţilor Centrului de Apel pe durata a 8 ore în decursul unei zile de muncă, rapoarte de activitate lunare, menţinerea bazei de date la zi.

 

Cerinţe pentru candidaţi


Calificări


• Studii universitare, de preferinţă în domeniul dreptului, ştiinţelor economice, administraţiei publice, relaţiilor internaţionale şi alte domenii relevante.
• Cunoaşterea limbilor: româna, rusa şi engleza, atît vorbit, cît şi scris. Cunoaşterea altor limbi străine constituie un avantaj.


Experienţă


• Minimum 2 ani de experienţă în sectorul afacerilor consulare şi/sau serviciilor de consultanţă pentru cetăţeni.

• Experienţa de muncă într-un centru de apel se consideră un avantaj.

 

Competenţe


• Bună cunoaştere a domeniului consular, familiarizare cu legislaţia RM aferentă sectorului afacerilor consulare, legislaţia migraţională etc.
• Abilitate demonstrată de analiză, totalizare şi evaluare.
• Abilităţi demonstrate de comunicare, precum şi de formulare a ideilor în mod verbal şi în scris.
• Cunoaşterea calculatorului, în particular a Microsoft Word şi Excel, managementul datelor.
• Responsabilitate, răbdare, creativitate, punctualitate, flexibilitate.

 

Documente de calificare


1. Scrisoare de intenţie, în care ofertantul va explica de ce este cel mai bun la postul/funcția aleasă
2. CV-ul personal (F3.3)
3. Diploma de studii superioare licenţa, masterat, doctorat (copie)
4. Buletin de identitate (copie)
5. Declaraţie privind conduita etică şi neimplicarea în practici frauduloase şi de corupere conform anexei (F3.2)
6. Oferta de preț


Valuta şi modul de achitare – lei moldoveneşti, lunar

 

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 24.02.2015, ora 10.00


Adresa: mun. Chişinău, str. 31 august 1989, nr. 80, bir. 105


Persoana de contact: Sobol Vadim, tel. 022/578235 / 022 578295; email: vadim.sobol@mfa.md

 

Invitaţia de prezentare a ofertelor poate fi descărcată de la următoarea adresă web: http://etender.gov.md/r/getInvitationReport?tenderId=5514657
 

Reamintim că ideea creării Centrului de Apel a apărut în anul 2007. Realizarea acesteea a fost posibilă în cadrul proiectului “Consolidarea Capacitaţilor Instituţionale ale Ministerului Afacerilor Externe şi Integrării Europene”, implementat de către Programul Naţiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD) Moldova, cu sprijinul financiar al Ministerului Regal al Afacerilor Externe al Norvegiei şi al Agenţiei Turceşti pentru Colaborare şi Dezvoltare Internaţională (TIKA). Inaugurarea сentrului a avut loc în 2009.


Sursa: Viza.md
 

Publică un comentariu nou

CAPTCHA
Vă rugăm să răspundeţi la întrebare pentru a evita SPAM-ul
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.