COMANDA SERVICIILOR, PRESTATE DE ÎS „CRIS „REGISTRU”, PRIN OFICIUL MOBIL ŞI LIVRAREA DOCUMENTELOR LA DOMICILIU

13.03.2012
Foto: registru.md

Cetăţenii Republicii Moldova nu mai trebuie să piardă timpul în formarea cozilor la Secţiile pentru documentare, înregistrare şi evidenţă a populaţiei. Serviciul necesar poate fi comandat din oficiu sau de acasă prin intermediul oficiului mobil de documentare.

 

Este suficient ca solicitantul serviciului dat să culeagă numărul de telefon 25-70-70 . Acest serviciu funcționează pe tot teritoriul Republicii Moldova, respectiv de el pot beneficia toţi cetăţenii.

 

Oficiul mobil de documentare este înzestrat cu echipament tehnic specializat, care asigură prestarea serviciilor la adresa de domiciliu/reşedinţă sau la locul aflării solicitantului cu respectarea tuturor etapelor tehnologice preconizate în Secţia de evidenţă şi documentare a populaţiei. Respectiv se prestează următoarele servicii: comanda actelor de identitate (buletin de identitate, fişa de însoţire, paşaport al cetăţeanului Republicii Moldova, act de identitate provizoriu), înregistrarea la domiciliu/reşedinţă, precum şi înregistrarea persoanelor cu atribuirea numărului de identificare de stat.

 

În afară de faptul că pentru a solicita serviciul dat cetăţeanul poate apela la numărul 25-70-70, comanda mai poate fi plasată on-line prin Internet sau prin depunerea cererii la orice secţie (birou) de evidenţă şi documentare a populaţiei.

 

Achitarea serviciului poate fi efectuată prin cîteva modalităţi: în oficiile teritoriale ale băncilor, care deservesc ÎS „CRIS „Registru”, în oficiile teritoriale ale ÎS „Poșta Moldovei”, sau on-line prin intermediul cardului bancar, accesînd Portalul serviciilor electronice www.e-services.md. Costul solicitării serviciului - 450 lei.

 

Mai mult ca atît, în raza mun. Chişinău cetăţeanul poate solicita documentele perfectate la adresa concretă. Acestea sunt:

 

  • buletinul de identitate al cetăţeanului RM,
  • paşaportul cetăţeanului RM,
  • adeverinţe pe blanchetă cu protecţie specială (seria AD) cu informaţie conţinută în Registrul de Stat al Populaţiei,
  • permisul de conducere,
  • adeverinţa privind posesia mijlocului de transport (pe blanchetă cu protecţie specială),
  • adeverinţa privind posesia permisului de conducere cu categoriile respective indicate (în formă de scrisoare),
  • rezultatele verificărilor, referitor la posibilitatea înmatriculării mijloacelor de transport şi a documentării conducătorilor auto, în caz de pierdere sau deteriorare a documentelor originale de înmatriculare sau care stabilesc drepturi, sau în baza copiilor xerox ale acestora (în formă de scrisoare).

 

Serviciul de livrare poate fi solicitat la comanda actului la subdiviziunea teritorială, inclusiv la documentarea prin intermediul oficiului mobil. Astfel, documentul perfectat va putea fi ridicat la oficiul indicat de solicitant sau livrat direct la adresa solicitată în raza teritorială a mun. Chişinău. Pentru livrarea actelor de identitate in capitală solicitantul va achita 60 de lei. În afara Chişinăului, acest serviciu va costa 100 de lei.

 

Totodată, vă informăm că în afara mun. Chişinău expedierea actelor de identitate (buletinul de identitate şi paşaportul cetăţeanului RM) se efectuează prin intermediul reţelei poştale.

27 de cetăţeni au fost documentaţi prin oficiul mobil din momentul lansării noilor servicii şi 14 documente au fost livrate la adresa solicitată.

 

 

Sursa: Secţia asistenţă informaţională Registru

Publică un comentariu nou

CAPTCHA
Vă rugăm să răspundeţi la întrebare pentru a evita SPAM-ul
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.