ÎN IANUARIE-AUGUST 2011, „AIR MOLDOVA” A MAJORAT VÎNZĂRILE BILETELOR ÎN REGIM ONLINE CU 75% - PÎNĂ LA 4,5 MILIOANE DE DOLARI

04.10.2011

În perioada ianuarie-august 2011, compania “Air Moldova” a înregistrat o creştere de 75%, comparativ cu perioada similară a anului trecut, la vînzarea online a biletelor, care a atins nivelul 4,5 mil. dolari SUA. Potrivit unui comunicat al companiei, numărul biletelor vîndute prin Internet, în primele 8 luni ale anului curent, a depăşit cifra de 30 de mii, ceea ce reprezintă o creştere de 40%, comparativ cu numărul biletelor vîndute online de pe pagina companiei www.airmoldova.md, în ianuarie-august 2010. Сea mai mare creştere s-a înregistrat pe direcţia Chişinău-Roma (84%), după care urmează Chişinău-Paris şi Chişinău-Londra (cîte 80%), Chişinău-Istanbul (63%), Chişinău-Sankt-Petersburg (60%) şi Chişinău-Moscova (46%).

 

În ceea ce priveşte ponderea în volumul total al vînzărilor de bilete online ale companiei aeriene “Air Moldova", pe primul loc se situează direcţia Chişinău-Moscova (34%), urmată de Chişinău-Roma şi Chişinău-Milano (cîte 12%), Chişinău-Frankfurt, Chişinău-Sankt-Petersburg, Chişinău–Paris, Chişinău–Londra (cîte 7%). Serviciul de procurare a biletelor online este disponibil 24/24 ore, 7 zile pe săptămînă. Sistemul vizualizează întotdeauna cel mai mic tarif disponibil. Biletul achiziţionat online poate fi achitat prin intermediul cardurilor de credit “Visa International” sau “Master Card”. De acest serviciu pot beneficia nu doar deţinătorii de carduri, dar şi rudele sau prietenii acestora.


Sursa: noi.md

Publică un comentariu nou

CAPTCHA
Vă rugăm să răspundeţi la întrebare pentru a evita SPAM-ul
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.