CRITERIILE DE SIGURANŢĂ A AGENŢIILOR DE TURISM. CARE SÎNT ACESTEA?

23.05.2012
Foto: ziare.com

“Conform căror criterii stabiliți că o agenţie de turism sau alta este un partener de încredere?” – această întrebare, în cursul primei decade a lunii aprilie curent, au adresat-o agenţiilor de turism din Moscova reprezentanţii Departamentului marketing al serviciului de informații «BANKO». La sondaj au participat 469 de specialişti din domeniu. În general, rezultatele obţinute au corespuns aşteptărilor organizatorilor. Potrivit agenţiilor, principalul criteriu de siguranță rămîne reputaţia furnizorului, inclusiv durata activităţii (prezenţei pe piaţă). Şi asta în pofida faptului că de pe această piaţă, recent, într-o perioadă relativ scurtă, au trebuit să plece actori importanţi, cum ar fi „Lanta-Tour Voyage”, „Lujniki Tour”, „Aurora Tour”, „Capital Tour”. Un rol destul de important în formarea preferinţelor agenţiilor îl au informaţiile de culise, provenite din contactele personale, dar şi obişnuitele zvonuri (18,1 şi, respectiv, 11,7%).

 

Sursa: ИС Банко

 

Publică un comentariu nou

CAPTCHA
Vă rugăm să răspundeţi la întrebare pentru a evita SPAM-ul
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.