CUM SĂ OBŢII SLUJBA VISURILOR TALE ÎN MOLDOVA

27.05.2014
Foto: dama.md

1.      Introspecţia

Răspunde-ţi sie îmsuţi la întrebarea: „Chiar am nevoie de această slujbă? Şi dacă da, de ce?” Dacă eşti motivat doar de un singur aspect: să cîştigi bani, această motoivaţie nu-l va determina pe angajator să ia o decizie favorabilă.

 

Trebuie să existe un echilibru între dorinţa de cîştig naterial şi scopul Dvs. de a creşte personal şi profesional. De îndată ce decideţi pentru Dvs. că într-adevăr vă doriţi să activaţi anume în această companie, imediat aveţi şanse de reuşită, spune Tatiana Şapovalova. Preferabil să aveţi la Dvs. un carnet pentru notiţe şi un pix care să scrie bine. În timpul inerviului deconectaţi telefinul mobil.

2.      Ţinem piept emoţiilor

Este foarte important să fim montaţi corespunzător pentru un interviu. Gîndurile noastre ne determină emoţiile şi sentimentele.

 

3.      Prima parte a interviului: ascultăm cu atenţie şi răspundem la întrebări

În prima parte a interviului este necesar să ascultăm cu atenţie întrebările şi să răspundem, reieşind din motivaţia Dvs. internă privind necesitatea de a obţine anume acest post. Fiecare angajator are propriile tactici de intervievare. Unii pun întrebări, iar alţii solicită pur şi simplu să povestiţi despre Dvs.

 

4.      Punem întrebări

Totodată, Dvs. trebuie neapărat să pregătiţi propriile  întrebări pe care să le adresaţi.

„De regulă, la finalul interviului candidatul este întrebat, dacă are, la rîndul lui, întrebări. Dacă nu aveţi, e în defavoarea Dvs. Acest lucru indică faptul că în viaţă nu daţi dovadă de iniţiativă. Persoana care pune întrebări, atrage atenţia: deci, nu îi este indiferent ceea ce se întîmplă”, este convinsă dna. Director al Centrului de Imagine Consultanţă şi Dezvoltare Umană.

 

5.      E permis să întrebaţi despre salariu

„E important de o potrivă să nu cădeţi pradă lăcomiei, dar nici să nu Vă subestimaţi, doar de dragul de a fi angajat. Menţionaţi salariul care, în principiu, v-ar conveni, nu unul pentru care aţi fi gata să munciţi pe rupte”, consideră trainerul de dezvoltare personală, Oleg Bognibov.

 

Totodată, expertul recomandă să atenţionaţi din start angajatorul referitor la anumite aspecte ce nu vă convin. Astfel, veţi economisi şi timpul Dvs., dar şi pe cel al angajatorului. Dacăpatronul este în măsură să înlăture problema, o va face.

 

Sursa: kp.md

Publică un comentariu nou

CAPTCHA
Vă rugăm să răspundeţi la întrebare pentru a evita SPAM-ul
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.