NUMĂRUL DOCUMENTELOR NECESARE PENTRU LANSAREA ACTIVITĂŢII ANTREPRENORIALE A FOST REDUS DE 1,5 ORI

22.03.2012
Foto: pravonews.com

De la 14 aprilie 2012, în Moldova numărul actelor necesare pentru iniţierea activităţii de întreprinzător va fi redus de la 400 pînă la 272, iar numărul structurilor care vor elibera aceste documente – de la 55 pînă la 40.

 

De asemenea, va fi creat un „ghişeu unic” pentru depunerea documentelor şi obţinerea autorizaţiilor pentru activitatea de întreprinzător, ceea ce va scuti antreprenorii de necesitatea de a aduce pentru înregistrare zeci de acte de la alte structuri. O declaraţie în acest sens a fost făcută în cadrul conferinţei de presă de astăzi de către şefa Direcţiei generale dezvoltarea mediului de afaceri din cadrul Ministerului Economiei, Lilia Palii.

 

Potrivit sursei citate, aceste şi alte măsuri, întreprinse în scopul îmbunătăţirii mediului de afaceri, reducerea barierelor administrative şi a documentelor necesare, sporirea atractivităţii ţării pentru investitori, sînt prevăzute în setul de trei legi adoptate anterior de Parlament, care au fost elaborate în cadrul procesului „Ghilotina 2+”.
 

Conform amendamentelor adoptate, în Moldova documentele necesare pentru iniţierea activităţii antreprenoriale în mod obligatoriu urmează să fie eliberate în termen de 10 zile. De menţionat că cele mai multe plîngeri din partea întreprinzătorilor ţin anume de setul de documente necesare şi costul pentru eliberarea acestora.
 

Sursa: noi.md
 

Publică un comentariu nou

CAPTCHA
Vă rugăm să răspundeţi la întrebare pentru a evita SPAM-ul
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.