OSPITALITATEA MOLDOVENILOR POATE ATRAGE MAI MULȚI TURIȘTI

30.09.2012
Foto: moldovenii.md

Ospitalitatea moldovenilor este unul dintre motivele pentru care străinii pot face o alegere în favoarea țării noastre. Cu toate acestea, din cauza lipsei de campanii publicitare fluxul turistic în Republica Moldova nu poate fi extins, relatează șeful serviciului de analiză, monitorizare și evaluare al Agenției de turism Victor Ciobanu citat de pan.md.

 

Există o strategie de dezvoltare a turismului pentru anii 2003-2015. În trecut, strategia a fost revizuită și elaborat un nou proiect pentru anii 2013-2020.

 

"Scopul principal – a orienta activitatea turistică. Acesta ar trebui să fie o chestiune de economie, accentul trebuie pus pe ospitalitatea tradițională a moldovenilor. Un studiu recent a remarcat faptul că prima caracteristică a turismului în Republica Moldova este ospitalitatea", - a subliniat Victor Ciobanu.

 

La această etapă de dezvoltare a turismului este planificată elaborarea registrului patrimoniului turistic. Este o bază de date electronică, care conține informații despre potențialul turistic al Republicii Moldova. Pe baza acestor date timp de doi ani trebuie să fie întocmită harta digitală a Republicii Moldova. Proiectul este finanțat de către guvernul japonez. Datele primite și harta oferă o imagine cuprinzătoare a capacităților turistice a Moldovei.

 

Potrivit statisticilor, doar în rezultatul activității agențiilor de turism și operatorilor, din 2003 pînă în 2011, volumul veniturilor a crescut de trei ori, pînă la 780 milioane de lei.


Sursa: moldovenii.md

Publică un comentariu nou

CAPTCHA
Vă rugăm să răspundeţi la întrebare pentru a evita SPAM-ul
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.