Foto: itec-travel.ru |
Potrivit unui studiu al firmei de consultanţă PhoCusWright Inc., efectuat în această vară la comanda renumitei publicaţii turistice americane b2b Travel Weekly, calitatea excursiilor rezervate de către turişti în agenţii este foarte diferită de ceea ce se rezervă direct prin sisteme on-line.
S-a constatat că clienții care rezervă excursii prin intermediul agenţiilor de turism sînt mai numeroși decît cei care folosesc metode alternative de rezervare a serviciilor de călătorie. În plus, aceste excursii au o durată mai mare şi sînt mai costisitoare.
E curios că toate aceste trei caracteristici ale rezervărilor prin intermediul agenţiilor de turism – numărul mai mare de excursii anuale, durata lor mai lungă şi bugetul – au rămas practic neschimbate din 2004, anul cînd a fost realizat un studiu similar al comportamentului consumatorilor.
Atunci s-a presupus că, în următorii cîţiva ani, internetul va slăbi considerabil poziţia agenţiilor de turism. Însă, după cum se vede, de-a lungul anilor, agenţiile au reuşit să-și dovedească dreptul la existență.
Sursa: RATA-news
Publică un comentariu nou